Zużycie fizyczne maszyn i urządzeń technicznych
Zużycie normalne wynikłe z użytkowania w warunkach normalnych
Przyczyny mechaniczne
- zgniatanie,
- zginanie
- ścieranie,
- wykruszanie,
- ugniatanie
Przyczyny cieplne
- zwiększanie objętości,
-zmiany struktury krystalicznej,
-zmiany twardości,
-odpuszczani
Przyczyny chemiczne
-korozja kwasowa
-utlenianie
Zużycie awaryjne
Przyczyny produkcyjne
- wady konstrukcyjne,
- niewłaściwy materiał, niewłaściwa obróbka cieplna,
- niewłaściwa obróbka mechaniczna,
- braki produkcyjne
Przyczyny niewłaściwego remontu
- niewłaściwa regulacja mechanizmów,
- wadliwe pasowanie części współpracujących.
- zastosowanie niewłaściwych materiałów zastępczych,
- zastosowanie niewłaściwej obróbki mechanicznej cieplnej,
- braki w zakresie wykonania montażowego w czasie remontu
Przyczyny niewłaściwego użytkowania
- przeciążanie maszyny,
- nieuzasadnione stanem technicznym przedłużanie okresu międzyremontowego,
- zaniedbanie prac smarowniczych, użycie niewłaściwych olejów lub smarów,
- ogólne zaniedbanie, nie czyszczenie, dopuszczenie nadmiernego korodowania.
- nieumiejętna obsługa, niewłaściwe sterowanie w czasie użytkowania
" Potrafisz eksploatować taniej,
- to zrób to!".
„Pieniędzy mam za mało nie dlatego, że mało dostaje,
ale dlatego, bo za dużo wydaje”
Zacznij oszczędzaj już od dziś!
Napisz: kontakt
Zadzwoń! +48 17 8611412
Serwis kotłów, pieców, palników i części do palników, całych kotłowni, suszarni stacji redukcji pary
Opracowujemy i dostarczamy:
Instrukcje obsługi.
Instrukcje eksploatacji.
Odtwarzamy zagubioną, lub źle odebraną dokumentację na potrzeby obecnych wymagań.
Przystosowujemy systemy do przepisów Unii Europejskiej- UE
Robimy wszystko, co jest niezbędne do prawidłowej energooszczędnej i bezpiecznej eksploatacji systemów i urządzeń, opracowujemy to i dostarczamy do naszych klientów.
Zamów!
Zadzwoń!
+48 18 8611412
Aby ułatwić i przyśpieszyć procedurę udzielania pomocy, przed zdzwonieniem do Biura
pomocy technicznej , powinni Państwo przygotować następujące informacje:
1. Numer indentyfikacyjny klienta (numer umowy konserwacyjno serwisowej).
2. Numer , kotła, palnika, innego urządzenia, rok produkcji i uruchomienia.
3. Rodzaj automatyki , marka typ itp.
4. Treść komunikatu pojawiającego się na wyświetlaczu i palniku.
5. Opis problemu: podczas jakich czynności wystąpił i jakie są jego objawy.
6. Jakie próby rozwiązania problemu zostały podjęte przed skonsultowaniem się z Biurem Pomocy Technicznej.
Biuro Pomocy Technicznej obsługuje zarejestrowanych użytkowników.
Zgłoszenia:
+48 17 8611412 od 8.15 do 17.00 w dni robocze,
niedziele i święta:
-na wskazany Państwu specjalny numer telefonu
Swoim zakresem działania obejmujemy całe województwo podkarpackie , część lubelskiego, małopolskiego i świętokrzyskiego.
Działamy miedzy innymi na terenie miast:
Rzeszów, Tarnów, Przemyśl, Stalowa Wola, Sandomierz, Tarnobrzeg, Zamość , Biłgoraj, Staszów, Krosno, Sanok, Jasło, Leżajsk, Lubaczów, Dębica, Łańcut, Przeworsk, Jarosław, Kolbuszowa, Radymno, Gorlice, Nowa Dęba, Ustrzyki Dolne , całe Bieszczady, oraz Lwów
tel. +48 17 8611412
+48 605098610
Napisz:
Zadzwoń:
+48 17 8611412
+48 605098610
Wchodzimy do UE
Od lipca 2003 roku weszły w życie postanowienia Rozporządzenia Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej w sprawie warunków technicznych dozoru technicznego w zakresie eksploatacji niektórych urządzeń ciśnieniowych (Dz.U. nr. 135)
Nasza firma NESO aster dostosowała się do zharmonizowanych przepisów wewnątrz wspólnotowych i nowych oczekiwań związanych z funkcjonowaniem firm na rynku europejskim.
NESO aster wdrożyła system zdalnego nadzoru nad kotłowniami.
Umożliwia to nam pełne przejęcie obowiązków w zakresie obsługi, eksploatacji i dozoru, bo
to jest najbardziej korzystne ekonomicznie rozwiązanie dla naszych klientów !
Napisz:
Zadzwoń:
+48 17 8611412
+48 605098610
Zobacz